Відкрите звернення радіоаматорів Київської області до керівників всеукраїнських аматорських організацій

Звертаємося до керівництва усіх загальноукраїнських аматорських об'єднань з вимогою вжити всіх законних заходів для негайного припинення порушення діючого законодавства України у сфері радіоаматорського зв'язку громадянином В.Ф.Латишенком (UY5ZZ).

Метою діяльності загальноукраїнських аматорських об'єднань є захист прав та інтересів своїх членів, пов'язаних із заняттям радіо.
Повідомляємо, що наступні факти наведені у публікації на сайті "Ініціативної групи" Виведемо ляльковода на чисту воду! 
знайшли своє підтвердження:

"Взяти хоча б випадок з несистемним позивним Володимира - UY5ZZ. Питається навіщо людині в Запоріжжі миколаївський позивний? Зі шкіри геть ліз від пихатості і бажання випендритися. Мовляв ви всі рівні, вам буква Q, а я над вами всіма рівніше - мені буква Z.
Ось так, по блату і через всякі підкилимні домовленості після останньої української реформи позивних RB5QW став UY5ZZ.
Найсмішніше в цій історії не знає навіть майже ніхто з киян. Незважаючи на багаторічне проживання в Київській області дозвіл на позивний UY5ZZ, термін дії якого закінчується в наступному році, видано Запорізьким обласним відділом Центральної філії УДЦР. В адресі розміщення радіостанції UY5ZZ вказано м.Запоріжжя.
Для найнедовірливіших докладаємо фотографію дозволу UY5ZZ.
(Ред. Ініціативна група вирішила поки утриматися від публікації наданих нам фотоматеріалів які містять персональні дані Володимира Латишенко).
Ось і уявіть скільки порушень регламенту радіозв'язку дозволяє собі цей радіобожок! В ефірі давно працює з Києва без «/ А». Тимчасовий перенесення радіостанції не оформив. Дозвіл в Запоріжжі не здав. Нового в Києві не оформив. І це творить не якийсь хуліган, а поважний старець, голова елітарного клубу, ікона на яку нам пропонують молитися!"
Приймаючи участь в українських змаганнях з радіозв'язку, що потребують передачі у контрольному номері ідентифікатора адміністративно-територіальної одиниці у якій знаходиться передавач, гр. Латишенко В.Ф. використовував виданий у Запоріжжі позивний UY5ZZ,  передавав КО (Київська область) та вів передачу із населенного пункту розташованого у Київській області. 
Підписи /21 прізвище/  /21 позивний/
 

Комментарии

  1. чи хтось тут колись стикався з фінансовим зривом? у мене це було, і це була нелегка ситуація, тому що я втратив майже все, і я не міг пояснити, як все відбувалося, але COVID-119 мене справді злетів, але я сьогодні вдячний за все Пан Лі зробив для мене те, що допоміг мені взяти позику за 2 проценти, щоб повернути мій бізнес, і сьогодні я щаслива людина через те, що життя було несправедливим до мене протягом усіх цих періодів covid19. з великою компанією США, яка позичає гроші будь-кому, хто шукає позику, і готовий повернути з процентною ставкою 2 у відповідь, тут його електронна адреса: 247officedept@gmail.com та whatsapp: + 1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий