Колеги! Вінничани! На що ми перетворюємося?!


Записався на участь у нашому обласному КС, все прослухав, але коли до мене мала дійти черга мені не надали слова.
Такого ганебного факту не пам'ятаю з часу початку проведення наших КС. Надали слово черкащанину, 
надали слово Льові, а мене просто як би не існувало. 
"Ну, ми вже закінчили КС, тепер можеш брати слово" - така була відповідь ведучого на мою подяку за ненаданий мікрофон. 
Василь не хоче публікувати на своєму сайті мій проект Положення обласних змагань, хоча пише: "Сайт UT0NN для радіоаматорів Вінниччини", до слова на КС не допускають. 
Виходить, мене вже не вважають вінницьким радіоаматором. 
Оце так дожилися вінничани. 
Шановні очільники ВОСТР! Саме так, як ви чините, колись починався фашизм, процвітала ксенофобія, яку успадкував Радянський Союз, розправляючись з інакомислячими. 
З вами все гаразд? До чого ви прагнете? Яку мету переслідуєте? 
Невже ваше завдання від Лукавого остаточно посварити і 
поділити вінничан на "своїх" і "ворогів", як висловився Сашко. 
Мені невдовзі вже буде 68, в радіоаматорстві з 1967 року, але 
такого відвертого паскудства, як з вашого боку, ще не бачив.
 
Біс з вами! 99! de UT5NC